søndag den 3. januar 2016

Vægkalender 2016

Som jeg tidligere har nævnt, så har jeg længe gået og overvejet om, at lave en vægkalender til jer med nogle af mine illustrationer. Her i ferien har jeg derfor haft lidt mere tid til at gøre noget ved tanken og tanke fører til handling, hvis I kender mig ret.

Til at starte med gjorde jeg mig en del overvejelser om, det skulle være en børne-minded vægkalender eller en lidt mere voksen-minded vægkalender. Valget blev på det sidste, da jeg synes, at der er rigtig mange børnvægkalendere rundt omkring på det danske marked. 

Det har virkelig været svært at skulle udvælge 12 af mine illustrationer, men jeg har taget udgangspunkt i, hvilke af mine motiver der hat solgt bedst og valget er derfor blevet som nedenstående.

Info om kalenderen:
Vægkalenderen er for år 2016. 
Den er trykt på 250 g smukt glansfuldt kvalitetspapir i str A3. 
Vægkalenderen er samlet i en spiralryg foroven, så du let kan bladre fra måned til måned. 
Under hvert billede vil du finde de enkelte datoer markeret med hver deres ugedag, desuden er weekenderne samt helligdage markeret med mørk, så du lettere kan se, hvornår der er ferie.

Når året er omme, kan du sagtens bruge billederne bagefter, du klipper såmendt bare ugedagene af nedenunder. På den måde får du 12 af mine illustrationer i A3 format, som du kan hænge om i dit hjem eller give som gave efterfølgende.

Kalenderen er i begrænset oplag og det er først til mølle, da der er meget få stykker i oplag.

Prisen 450,- 

Send mig en mail, hvis du skal have fingerne i en af dem
helena.engelbrecht@yahoo.dk


Januar, februar, marts

April, maj, juni

Juli, august, september

oktober, november, decmeber


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.