søndag den 20. september 2015

Små lopper i billeder

Er netop hjemvendt fra et super hyggeligt marked, som blev afholdt på Godsbanen her i dag søndag. Jeg var så heldig at have et par super søde standmakkere bl.a. Simone, Heidi, Lisbeth og Pernille, som jeg fik et par gode samtaler med, når ikke lige der var kunder.

Søde og altid dejlige Julia med bloggen The vintage hausfrau kom også og hilste på. Hun har efterhånden kommet de sidste to gange, jeg har været ude med mine ting og det sætter jeg virkelig stor pris på. 
Julia, du er en fantastisk dejlig pige. 

Noget af det jeg netop elsker og værdsætter ved at komme ud med mine ting på sådanne markeder er, bl.a. at møde nye som gamle bekendtskaber, som man har mødt igennem blogland og Instagram. Det er altid hyggeligt at kunne dele og spare med andre ligesindende, som har samme drivkraft indenfor det kreative felt.

Det var første gang, at Smaa lopper blev afholdt og derfor var det måske også begrænset på, hvor mange der vidste, at det netop var i dag, at det blev afholdt. Men til min store overraskelse, så fik jeg heldigvis solgt som forventet, så det var bare super dejligt. 

Nu vil jeg bare bruge resten af søndagen på at flade ud på sofaen med en god kop kaffe, nyde freden og stilheden imens jeg mindes min elskede far, som i dag ville have fyldt 60 år.

Far, du vil altid være savnet.















3 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare fint og hyggeligt ud.....

    SvarSlet
  2. Det lyder til at have været endnu et dejligt arrangement, som du har deltaget i.

    Tillykke med din far!

    SvarSlet
  3. Fra en håndværker til en anden:) det er rigtig fine ting du laver:O)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.