fredag den 18. september 2015

Fra trådkurv til trådbord simpel forvandling Ta-da to-do

En af de mange småprojekter jeg gerne ville have lavet her i september måned til min stue var bl.a. at få købt mig en trådkurv. De fleste anvender trådkurvene til diverse aviser, reklamer og blade, men da jeg ikke læser ret mange blade for tiden, skyldes nok desværre manglende tid, så tænkte jeg, at den måtte kunne anvendes til noget andet nytte i min stue. Jeg ved ikke, om I kan huske mit hjemmelavede mosaikbord-stuebord, som jeg fik lavet for nogle år tilbage. Bordet havde nogle ret kedelige ben og da jeg så denne fine trådkurv, så tænkte jeg straks, at den ville være oplagt at bruge som ben til mit nuværende mosaikstuebord. 

Det var super let at udskifte mosaikbordpladen over på trådkurven og i løbet af få min. så havde mit stuebord fået et helt andet løft, som jeg selv synes passer godt ind til resten af min stue.


En simpel og enkelt måde at give sin stue et lille pift.



Sådan så de gamle bordben ud.





3 kommentarer:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.