lørdag den 26. september 2015

Frost-tegninger til en nær ven - Kidsmonth 2015

Hvem kender efterhånden ikke tegnefilmen Frost, hvor Elsa, Anna, Olaf og Svend er frontfigurerne i denne fantastiske tegnefilm. Selvom jeg snart nærmer mig de 28 år, så synes jeg, at det er en af de tegnefilm, hvor selv de voksne kan se med i selvskab med sine børn.  
For nogle uger siden blev jeg spurgt af en af mine skønne arbejdskollegaer, om jeg ikke ville tegne et par af figurerne fra Frost til hans niece. Normalt er det ellers ikke noget jeg gør i, når det er fra Disney, men da han er en rigtig god arbejdskollega og hjælper mig med mange ting i form af min kommende webshop mm. tænkte jeg, at jeg alligevel gerne ville lave dem til ham i gave, som tak for hans hjælpsomhed.

Dette kom der derfor disse to tegninger ud af. En af Elsa og en af  Hr. Olaf. Jeg synes faktisk selv, at de er blevet ret så fine og anderledes end hvad man ellers lige har set dem rundt omkring på diverse medier. Heldigvis har jeg stadig originalerne af dem, da min kollega var tilfreds med en trykt udgave af dem, så hvis jeg en dag får et par niecer selv, så kunne det jo godt være, at der skal et par Frost-tegninger op at hænge på deres børneværelse, hvis ellers forældrene tillader det.






4 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine...... Heldige lille pige, der får dem......

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine :-) Jeg har endnu ikke fået set Frost-filmen - men jeg er sikker på, at jeg har noget at glæde mig til :-)

    SvarSlet
  3. De er da blevet vildt gode.. :)

    SvarSlet
  4. De er virkelig fine. Her hitter Frost virkelig også - det er ikke så længe siden at jeg selv så filmen for første gang, og jeg synes faktisk også den er god:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.