søndag den 7. juni 2015

Vinderen af min sommer-giveaway



Hold nu fast hvor har der været en stor opbakning til denne sommer give away. Ikke mindre end 115 har deltaget både på facebook, instagram og herinde. Det har virkelig været skønt at se, så mange som gerne vil vnde en af mine tegninger.
Desværre kan der kun findes en vinder og den heldige kartoffel er.....

Stort tillykke til Heidi Salskov Rocha Oliveira som deltog på Facebook med lod nr 22.

Heidi vil du sende mig en mail med hvilken tegning, du ønsker. 
 
Til alle jer andre, så husk at I til hver en tid kan bestille mine tegninger ved enten at sende mig en mail helena.engelbrecht@yahoo.dk eller på min Facebookside Helenas kreative verden
 
Med disse ord vil jeg blot ønske jer alle en rigtig dejlig uge.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.