tirsdag den 9. juni 2015

De sidste måneders tegninger

ÍJeg har jo slet ikke fået vist jer de seneste tegninger, som jeg har fået lavet de sidste par måneder. Nogle har måske set lidt af dem på min Instagramprofil @helenasolskin, men derfor skal i kære læsere da ikke snydes for dem i sin fulde helhed herinde.
 
Som mange af jer sikkert ved, så har jeg jo indgået et samarbejde med Digitalart.dk hvor jeg primært skal stå for, at lave nye tegninger til børneværelset. Sidst jeg sendte nogle afsted, blev det til dem her og jeg tænker umiddelbart også, at nogle fra den nye kollektion skal sendes til Webshoppen.
 
 Nu er så bare spørgsmålet, hvilken nogle synes du?
 








 
Husk du som altid kan bestill mine tegninger trykt på smukt glansfuldt 250 g kvalitetspapir.
 
Priser:
Str. A4 135,- to for 250,-
Str. A3 175,-







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.