søndag den 10. maj 2015

Fik du fejret eller blev du fejret på mors dag? Hvad betyder din mor for dig?

Det har vidst ikke gået nogens næser fordi, at det i søndags var mors dag. Alene på de sociale medier bugnede det med billeder af skønne mødre med især fine blomster ved deres side.
Som mange af jer sikkert ved, så betyder min mor ufattelig meget for mig, så det var derfor ikke nogen undtagelse, at jeg gerne ville glæde min mor på denne dag.
Jeg tog allerede forskud på dagen om fredagen inde i byen, hvor vi havde aftalt at mødes på cafe, hvor jeg ville overrække hende denne tegning, som jeg havde tegnet i dagens anledning, som symbol for, hvor meget jeg værdsætter alt det hun har gjort og stadig gør for mig.
 
Jeg ved, at det igennem de sidste mange år har været rigtig hårdt for min mor at se, hvordan jeg har kæmpet med min sygdom, men jeg ved også, at hun ved, at jeg kæmper dag ud og dag ind.
Alene det, at jeg bare gør en indsats for at blive ved med at opretholde mig i live og få spist, så godt som jeg nu kan, så opgiver hun aldrig håbet på, at jeg en dag bliver rask.
 
Der hersker ingen tvivl om, at hun er guld værd.
 
 
Om søndagen på selve dagen tog jeg ud til hende med denne lille buket blomster, hvilket hun blev meget overrasket over, fordi hun slet ikke havde regnet med, at jeg kom igen om søndagen eftersom, hun jo allerede var blevet fejret om fredagen.
Et lille smut på Marselisborg Lystbådhavn nåede vi også og når vejret var så lækkert, så kunne det jo ikke være bedre.
 
Hvad betyder din mor for dig?






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.