torsdag den 11. december 2014

Lidt mere julepynt og lidt refleksioner på min fortid og fremtid

Jeg er blevet helt bidt af at lave de her string-art`s ophæng, især fordi man kan lave dem i et hav af muligheder.
Jeg er især blevet helt pjattet med de sorte med guldsnoren, dem synes jeg emmer rigtig af jul. 

Ellers går dagene bare alt alt for hurtigt med arbejde, julegaver, hygge med familie og venner og ja inden vi ser os om, er det jo juleaften. Det er lidt underligt at tænke tilbage på, hvad jeg lavede sidste år ved denne tid. Der sad jeg nemlig midt i min bacheloropgave skrev og var lidt stresset over, at den skulle afleveres i januar. Ja, og tænk nu har jeg så været færdiguddannet som pædagog i snart et år, hvilket jeg er super glad for til trods for, at jeg i dag arbejder i en hel anden branche. Jeg havde da godt nok ikke i min vildeste fantasi regnet med, at det var her jeg skulle havne altså på et grafisk trykforlag efter endt uddannelse, men sommetider, så er man altså bare ikke herre over, hvad fremtiden bringer, selvom det sommetider kunne være meget rart at vide.
Om jeg nogenside kommer til at arbejde som pædagog, det vil tiden vise, men det vigtigste er jo også, at jeg er glad for det, jeg laver og det er jeg uden tvivl.

Jeg tænkte, at det kunne være lidt sjovt at høre, både for mig, men også for jer søde læsere, at høre hvad netop du lavede for et år siden ved denne tid?
 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.