torsdag den 25. december 2014

Juletræet med sin pynt 2014

Så fik jeg taget billeder af vores juletræ og som lovet med mit juletræstæppe i aktion og lidt af det julepynt, som jeg har fået lavet her i december måned. Pynten bestod primært af lilla julekugler, mine svanejulehjerter, string-art ophæng og lidt fra min mor og mormors tid. Lidt men godt, hvilket jeg synes er pænest, da julepynten netop får lov til at komme til sin ret.

På det sidste billede kan I se et lille indblik på, hvordan vi havde valgt at dække julebordet med guld engle, guld servietter og mine origamijuletræer som fik lov til at stå ned langs bordet. Desværre var lyset ikke til, at jeg kunne tage billeder af hele bordet, så det må i desværre tænke jer til.
 
Håber I alle havde en dejlig aften i går med jeres familie, gaver, lækker mad og hvad dertil hører. Det havde jeg i hvertfald.

 














Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.