tirsdag den 23. december 2014

Glædelig jul allesammen

Så er der langt om længe også dømt juleferie for mit vedkommende og jeg har nu 13 dages ferie i vente. Det bliver virkelig tiltrængt med lidt afslapning med familien, få set gamle veninder, hygget og ikke mindst bare mærke roen om morgenen uden stress og jag ud af døren for at nå bussen.
 
I går aftes fik jeg lige flettet de sidste julesvanehjerter, som jeg så ideen på over på Den kreative skys blog. Jeg faldt pladask for dem og tænkte straks, at dem måtte jeg simpelthen nå at få lavet et par stykker af til vores juletræ, som i år står ude ved mine forældre, da det er der jeg skal holde juleaften. Jeg skal nok love jer, at der både kommer billedet af juletræet med alt mit julepynt og ikke mindst mit juletræstæppe, som jeg viste jer i dette indlæg
 
Med disse ord vil jeg blot ønske jer alle en rigtig glædelig jul og godt nytår og samtidig skal I vide, at jeg er utrolig taknemmelig for jeres søde kommentar herinde, uden jer var det ikke det værd at blogge.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.