tirsdag den 25. november 2014

Makeuptasker måske til kommende julegaver

Nu skal der jo heller ikke gå helt juleklipperi her på bloggen, vi er trods alt kun i november måned. Her den anden dag fik jeg lige ryddet op i mit stoflager og fandt disse stofrester, som jeg ikke nænnede at smide ud og tænkte straks på, at de ville være oplagte til makeuptasker. 1, 2, 3, 4 stks tasker blev det til efter et par timer ved symaskinen. De er alle blevet quiltet og foret samt i toppen er der syet en lynlås fast. Jeg tænker, de vil være oplagte til julegaver eller værtindegaver.
Prisen er 175,- 
Send mig en mail helena.engelbrecht@yahoo.dk eller læg en kommentar, hvis du er interesseret. 


 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.