onsdag den 9. april 2014

Nye farverige og grafiske øreringe

Lidt flere nye grafiske øreringe i dejlige forårsfarver er blevet lavet de sidste par dage. Elsker at det nu er ved at være forår og man kan tillade sig at iføre sig lidt farver i sine accessoirers.
Jeg har desværre oftest tilbøjelig til at iklæde mig sorte og mørke farver om vinteren, men så snart de første forårstegn indsniger sig i landskabet, så tillader jeg mig nu at påklæde mig i en masse farver.
Det hører sig ligesom foråret og sommeren til.
 
Er du også til farver om foråret og sommeren, eller er du mere til de sort/grålige toner?
 
 
 




 



 
Du kan se andre af mine krympeplast øreringe lige her, her, her og her

3 kommentarer:

  1. Farver! Især farvede strømpebukser :-)

    SvarSlet
  2. De er altså så smukke!

    Jeg så et par i krympeplast, som forestillede grønne køer. Laver du stadig dem?

    SvarSlet
  3. Mange tak Anita, ja de grønne køer laver jeg stadig. ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.