lørdag den 12. april 2014

Illums bolighus

Mine forældre går lige nu og overvejer at skifte deres spisebordstole og spisebord ud med enten Eames- eller Haystole. Jeg er selv helt vild forelsket i Eames stolene, og især gyngestolen har jeg simpelthen besluttet mig for at investere i i hvid, så den passer til mine spisebordstole.
 
I dag tog min mor og jeg derfor en lille tur i Illums Bolighus, og jeg kan godt love jer for, at det var en farlig fornøjelse. Jeg købte dog ikke noget, men hold da fast, hvor var der mange smukke interiør, som jeg sagtens kunne have taget med hjem. Især Kahlers nye forårskollektion er jeg helt forkastet i, men det skyldes, som I nok også har spottet på billedet, at der bl.a. er turkis og petroleum iblandt de nye forårsfarver, hvilket jo lige er mine favoritter.
 
Deres lækre trælysestager og lamper er også vildt smukke, men som sagt så var jeg blot med på en kigger i dag, hvilket dog også var et dejligt syn for øjet.
 
Jeg har dog besluttet, at jeg skal have Eames gyngestolen, men jeg vil nu også indrømme, at når blot man har sat sig i den, så er det nu svært at rejse sig fra den igen.
 
Er der nogle af jer der har gyngestolen og evt. nogle forhandlere de vil anbefale?
 
 
Rigtig god lørdag aften.





2 kommentarer:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.