søndag den 2. februar 2014

Hestetegninger - februars udfordring

Som jeg jo skrev om i januar måned, så har jeg jo givet mig selv den udfordring. at få tegnet mindst en tegning for hver måned i dette år.
Jeg kan godt mærke, at jeg har fået meget mere tid til det kreative, nu når jeg ikke har min bachelor at se til, og hvor er det bare en dejlig følelse. Jeg har derfor allerede nu fået tegnet hele tre tegninger for februar måned, så indtil videre går det nu meget godt med at få overholdt mit løfte. Det var faktisk min venindes datter, som inspirerede mig til at tegne disse hestetegninger, fordi hun ønskede sig nogle nye billeder til hendes værelse. Da pigen godt kan lide heste, så var det jo oplagt at kaste sig over denne udfordring. Hun blev heldigvis rigtig glad for dem, det var i hvertfald hvad moderen sagde, så det var bare rigtig dejligt. Der er trods alt brugt en del timer, på grund af alle mange små detaljer.
 
Nogle ideer til, hvad det kommende tegneprojekt skal være?
 



6 kommentarer:

  1. Jeg følger dig på Instagram og har set mange af dine flotte tegninger.

    De er virkelig flotte! Tegner du sådan i "fri hånd" selve omridset af hestene eller de andre dyr, eller kan du bare tegne så flot "uden hjælp"? Måske har du skrevet om det før - i så fald beklager jeg mit spørgsmål ;-)

    SvarSlet
  2. Wauw, dem kan jeg godt forstå, hun blev glad for :-)

    SvarSlet
  3. Hej Anita, jeg følger skam også dig på
    IG.
    Stort set alle mine tegninger tegner jeg i frihånd, men får selvfølgelig inspiration fra andre billeder. Men som udgangspunkt tegner jeg alt i frihånd, hvilket også gør hver eneste tegning tager op imod ti timer at tegne.
    Har forresten lavet en DIY på mine tegninger, hvis du ikke allerede har set den.

    SvarSlet
  4. Wauw du er virkelig dygtig Helena. Simpelthen de flotteste tegninger du laver. Siger min mand også👍
    Mvh. Tenna

    SvarSlet
  5. Hej Helena. Igen har du tegnet de skønneste tegninger, er virkelig imponeret! Er jo (gammel) hestepige og den øverste hest er bare for skøn :) kh Pia

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.