torsdag den 23. januar 2014

Hjertets renhed nu på taske

Så fik jeg langt om længe færdigsyet denne flettede taske, som jeg har valgt at kalde Hjertets renhed. Jeg kan godt lide det lidt enkle udtryk ved netop denne  taskes design og derfor også dette valg på titlen.
Fakta om tasken: Tasken måler ca. 25 x 20 cm og har en bred bund på 20 x 10 cm. I toppen er der påsyet en sort lynlås langs den hvide perlemorskant. Selve papiret er almindelig gavepapir. Det er måske lidt svært at se her på billederne, men selve hjertet er faktisk perlemors gavepapir hvilket gør, at hjertet skinner og fremtræder enkelt og stilfuldt på selve tasken. Hanken er hjemmelavet ligesom alle mine andre hanke på mine flettede tasker. Den er lavet af kraftigt sort bomuldsstof hvorpå der er syet henholdsvis sølv organzabånd og sort satinbånd i midten. Hanken er desuden påsat med to matchende knapper i siderne.
 
 
 
 
 
Jeg tør allerede nu røbe, at jeg er igang med endnu et fletteprojekt, men her indgår der i stedet for gavepapir tebreve i.
 
Har du desuden en masse tebreve liggende, som du ikke bruger, så er jeg en glædelig modtager.
 
Har du lyst til at se andre af mine projekter med fletteri, så klik lige her

Ønsker jer alle en forsat god torsdag.


1 kommentar:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.