onsdag den 13. november 2013

Makeuppunge med et touch af neon

For et par dage siden fik jeg lige kørt et par fine små makeuppunge igennem symaskinen. Hele 3 stks blev det til og de er alle blevet quiltet med neontråd, hvilket jeg synes giver et rigtig fint resultat. De er alle foret med pladevat imellem yder- og inderstof, så de på den måde får en vis stivhed. Desuden er der lynlås i toppen og som sidste lille finish har jeg sat en træperler samt neonelastiktråd i lynlåsen. Det korale- samt det neongulestof er fra Stof og Stil mens det grå/hvide harlekinsmønster er fra vores alle dejligste Rema1000, ja hvad kan man efterhånden ikke få i Rema1000 😊 
Jeg har før syet både nøglesnorer og iphonesleeves af stoffet, men jeg har stadig lidt stof tilovers, så I er mer end velkommen til at komme med nogle ideer? 








6 kommentarer:

  1. Hvor er de søde - jeg kan især godt lide den sidste :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine. Jeg er især vild med den der er rød og hvid, med grenene/træerne :) jeg ville ønske at jeg selv kunne lave sådan noget, så man kunne bestemme størrelse og mønster selv på sin makeuppung.
    Og smykkerne i dit sidste indlæg er jo mega flot lavet! Det er virkelig imponerende, hvor meget du kan lave selv :) !

    bykatinka.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte. Er det nogen du sælger?

    SvarSlet
  4. NU har du gjort det IGEN!
    Iiiiiih, hvor er de altså fine. Ville ønske jeg skulle bytte 10 adventspakkegaver med dig. Det er så fint, alt det neonfarvede, du laver. LIKE LIKE LIKE <3

    Kærlig hilsen Susanne

    SvarSlet
  5. Irene, ja det kan vi sagtens finde ud af skriv gerne en mail.

    SvarSlet
  6. Mange tak Katinka jeg tror også den med harlekinsmønstrene er min favorit, og ja lædersmykkerne er jeg nu også blevet meget godt tilfredse med ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.