søndag den 27. oktober 2013

Billedcollage fra ugen der gik

Endnu engang får I lige et ugen-der-gik-billedcollage.


1) Leget med krympeplast til nye øreringe med et tvist af guld.
2) Kigget på julegaveønsker, er blevet helt vild forelsket i denne lampe fra yndlingsbutikken Decorate. 
3) Påbegyndt syning af endnu en lækker grafisk stjernepude.
4) Færdiggjort endnu en grafisk tegning. 
5) Set Aros fra nattelivet kl. 2:00 natten mellem lørdag og søndag.
6) Drukket kaffe med min elskede mor på Lagkagehuset, kan iøvrigt varmt anbefales. 
7) læst op til eksamen samt forberedt oplæg til at skulle forsvare min pædagogikopgave her til den kommende uge. Spørg mig, om jeg er ved at skide i bukserne af nervøsitet. 
8) Været til den årlige pigehyggemiddag sammen med skønne veninder, hvor vi bl.a. fik chokoladefondue med et hav af lækkert frugt, mums det var lækkert. 
9) Et lille glimt af årets første julepynt fra strøget i Århus.

Håber også I har haft en dejlig uge og ikke mindst, så vil jeg ønske jer en dejlig søndag aften. 

4 kommentarer:

  1. Det er altså en god idé med de indlæg :-) Nu fik jeg ikke selv lavet et sidste uge, så denne uges er fra to uger.
    Dejlige billeder :-)

    Knus

    SvarSlet
  2. Det er en fin collage og lyder som en god uge:-)
    Har endnu ikke besøgt Lagkagehuset. Det må jeg snart:)
    Kh

    SvarSlet
  3. Tak jonna.
    Du må helt sikkert tage et smut forbi, det er så hyggeligt derinde i Lagkagehuset.

    Krokodullen vil da straks lige smutte ind og se din ugen der gik billedcollage.

    SvarSlet
  4. Så fint med at samle op om søndagen og mindes ugen, der gik.

    Personligt laver jeg selv "TA DAH" lister hver søndag (for mig selv altså, ikke lige via blogland), hvor jeg opremser alle mine kreative sysler og kunstnerstævnemøder, så jeg bliver mindet om, hvor rigt et liv jeg har, og hvor meget jeg er taknemmelig for.

    Måske jeg også skulle forsøge mig med en visuel "TA DAH"-liste...?

    Kærlig hilsen Susanne

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.