lørdag den 28. september 2013

Ugen der gik



En dejlig uge er gået med:
1) Færdiggøre betræk til klaverstol.
2) Læse og påbegynde min næste eksamen i pædagogik, hvor emnet er omsorgsvigtede børn og unge.
3) Male og dekorere træperler til fine halskæder.
4) Barselsbesøg hos en dejlig veninde.
5) Venindehygge med god asti, musik fra de glade 80'er og 90'er og ikke mindst en masse hyggesnak.
6) Lakere de færdig dekorerede træperler fra forrige dag.
7) Spise danske æbler, mums de var gode.
8) Lave DIY til bloggen om min fine stjernecollage.
9) Læsning, læsning og endnu mere læsning til eksamen.

Hvad synes I om disse ugen-der-gik-billed-indlæg?
Hvis der er stemning for det, er det måske noget jeg vil til at indføre som fast tradition om søndagen. 


Håber også I har haft en dejlig uge og ikke mindst er klar til den kommende uge. 




2 kommentarer:

  1. Jeg synes faktisk, det er en ret god idé. Jeg bliver inspireret til måske selv at indføre det - ville det være okay? Du må gerne sige nej :-)
    Jeg kom bare til at tænke på, at jeg nogle gange synes, det er svært at skrive om søndagen, og så ville det da være fedt at kunne lave et "ugens kreativiteter" indlæg eller sådan noget. Også for at få fokuseret på de positive ting, jeg rent faktisk har fået lavet i ugens løb :-)

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig må du det sødeste. Jeg vil faktisk kun blive glad over, at du måske kan bruge min ide til de her ugen-der-gik collagebilleder.
    Især hvis det samtidig kan få dig til at fokusere på de positive ting, som du formår at få lavet frem for de negative.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.