søndag den 14. juli 2013

Dejlig weekend i sommerens tegn

Endnu en fantastisk dejlige weekend er ved at gå på held, desværre. Jeg har virkelig nyt det danske sommervejr sammen med et par skønne veninder både fredag og lørdag aften. Selvom fredagen startede ud med lidt kvalme og meget lidt søvn natten mellem torsdag og fredag, så fik jeg det heldigvis bedre i løbet af dagen, og derfor besluttede to af mine veninder og jeg, at tage et smut i Tivoli, hvor Sanne Salemonsen nemlig skulle spille. Hun gjorde det virkelig godt vores allesammen rockmamma, og til trods for at mange århusianer er rejst på ferie, så var parken godt fyldt op, måske det også skyldtes, det dejlige sommervejr. Jeg har altid været en barnlig sjæl, hvad det angår forlystelser, så vi havde alle turbånd, så vi kunne prøve samtlige forlystelser op til flere gange, hvilket var en ren fornøjelse.
Ud over bytur lørdag aften stod den også på plukning af danske jordbær og smugkig på loppemarked nede på storetorv. Jeg fik dog ikke købt noget, selvom der var mange ting som fristede.
 
Lidt billeder fra weekenden skal I ikke snydes for, og ellers vil jeg blot ønske jer alle en rigtig god uge, både til jer der holder ferie, og selvfølgelig også til jer der ligesom jeg, forsat er på farten endnu.
 




 Dejlig udsigt fra pariserhjulet over Aarhus.
 
 Sommerblomster er et syn for øjet i disse tider.






 
Lørdagens bytur.

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige billeder - både af dig og af blomsterne :-)

    Sanne Salomonsen er for SEJ! :-)

    SvarSlet
  2. Mange tak smukke. Håber du kan komme gennem sommeren. jeg læser med på din blog, og kan godt fornemme, at det er nogle hårde uger for dig.
    Tænker meget på dig min egen.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.