tirsdag den 23. april 2013

Nye fugletegninger og lidt status om mit studie.

Her den sidste stykke tid har jeg fået tegnet lidt forskellige fugletegninger, og endnu engang er det blevet med mine grafiske mønstre indeni. Jeg er især vild med de to til højre i billedcollagen, og jeg tror faktisk, at der skal købes sorte rammer til dem med det samme, så de kan komme op og hænge inde i mit soveværelse, hvor jeg nemlig ikke har så meget hængende.

 


 
I denne uge står den ellers på indkald på studiet, hvilket jeg synes er rigtig rart og ikke mindst spændende, bl.a. fordi jeg får set mine skønne studiekammerater igen, men også fordi vores undervisere har lavet et rigtig spændende program for os i løbet af ugen med en masse forskellige foredragsholdere og arrangementer. Bl.a. skal vi høre om Cyberspace, og om hvordan man som pædagog kan arbejde i digitale medier, have besøg af en pædagogisk leder, som vil præsenterer sin ledelsesform og prioteringer, og dels hvordan det pædagogiske arbejde foregår i hendes institution. Derudover skal vi høre om kultur og forandringsprocesser i pædagogiske institutioner, professionsidentitet og faglighed med særlig fokus på hvilke pædagoger daginstitutionerne har brug for. Sidst men ikke mindst skal vi på byvandring her i Århus by med guide fra tre hjemløse, som enten er hjemløse eller har været hjemløse. Undervejs vil de fortælle os om de tilbud og mødesteder der er for de udsatte her i Århus. Jeg glæder mig som sagt sindsyg meget til at høre om alt dette samtidig med, at jeg får en masse ny faglig viden, som jeg forhåbentlig kan tage med mig videre som kommende pædagog.
 
Håber også at I får en spændende uge med alt havd det indebærer.
 
Kærligst Helena
 

4 kommentarer:

  1. Det lyder da også bare rigtig spændende, Helena :) Jeg er så heldig at jeg går på weekend lige om lidt, så det bliver en dejlig uge med en masse hygge og kreativitet. Knus Pia

    SvarSlet
  2. Uhhh hvor er du heldig Pia, glæder mig til at se hvad du får lavet. Vil i hvertfald ønske dig en rigtig god weekend.

    SvarSlet
  3. Det lyder som en spændende uge - og dejlige tegninger :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.