fredag den 1. marts 2013

Weekendens bryllup

Så blev det også weekend for mit vedkommende, hvilket jeg ser meget frem til. Jeg skal nemlig til min venindes bryllup i morgen, så det glæder jeg mig ufattelig meget til. Selve begivenheden skal holdes i de smukke omgivelser ved Varna Palæet ude ved Marselisborg Slot, så det kunne jo simpelthen ikke forgå i smukkere omgivelser. Det er en veninde, som betyder meget for mig, og jeg har derfor valgt, at de, altså brudeparret skulle have en helt personlig bryllupsgave, som består af en af mine grafiske tegninger med hjertet som symbol, hvilket jeg synes passer så fint, da de jo lige har erklæret deres ægteskab til hinanden. Jeg har yderemere malet dette kort til dem, så nu håber jeg bare på, at det vækker i god jord. Og bare rolig, jeg kan sagtens vise det frem her på bloggen, da jeg ved, at brudeparret ikke læser med herinde.

 
Billedet til brudeparret


 
Nu kan jeg blot be til vejrguderne om, at vejret bliver ligeså solrigt i morgen, som det har været på denne første forårsdag, andet kan vi jo næsten ikke ønske os, når nu sådan en romantisk begivenhed skal fejres.
 
Rigtig god weekend allesammen.

7 kommentarer:

  1. Jeg håber og tror, de bliver glade for gaven. Er det en stor tegning mon?

    Rigtig god weekend til dig :-)

    SvarSlet
  2. Tegningen til brudeparret kan du se lige ovenover, det er A4 str. Så det er ikke så stort. Men håber da, at de bliver glade for det. Ja jeg håber og tror det bliver en dejlig dag.

    SvarSlet
  3. En rigtig flot gave, som de helt sikkert bliver meget glade for.

    Rigtig god fest!:)

    SvarSlet
  4. Fantastisk flot hjerte du har lavet, det kommer de til at elske... Jeg har tidligere nævnt for dig at jeg rigtig gerne vil bestille et af dine billeder, og jeg har endelig besluttet mig for den skønne hafferlaf med dragen, du på et tidspunkt også har tegnet til dig selv... Det skal være en eksamensgave til mig selv... :0)Jeg er så vild med den, og når jeg er igennem alt det her eksamensræs, skal min stue have en makeover, bla. skal der nye billeder til, og gerne i et grafisk levende look, og din hafferlaf vil passe fantastisk ind... Rigtig go fest i morgen. :0) Hej fra Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Heidi. Ja, jeg håber også de bliver glad for billedet. Med hensyn til haffalaffel elefanten, så kan du bare sende mig en mail, så finder vi helt sikkert ud af det, og ja elefanten er nu også blevet en af mine favoritter, den er så kær. God weekend.

      Slet
  5. Hej har lige fundet frem til din blog:-) mange fine sager du laver. Er så vild med dine tegninger...de går rent ind:-) men du laver mange skønne ting...dig vil jeg følge:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak for din søde hilsen. Det varmer jo altid meget at andre kan lide det jeg laver. Er også selv meget glad for mine tegninger som jeg bruger mange timer på.

      Slet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.