onsdag den 13. marts 2013

Tak til alle jer der følger mig herinde, på Facebook og på Instagram



 
Først og fremmest, hvor er jeg bare taknemmelig for, at I gider følge mig herinde på bloggen. Det er virkelig rart at se, at jeg nu er oppe på hele 190 faste læsere, det er jo næsten ikke til at forstå, selvom bloggen kun har eksisteret i lidt mere end 1½ år. Det at I gider at ligge en kommentar i ny og næ og ikke mindst læse mine indlæg gør, at jeg får løst til at fortsætte med at blogge endnu mere. Jeg ville så blot ønske, at jeg havde mere end 24 timer i døgnet, for med et fuldtidsstudie som pt fylder meget, så er det sommetider begrænset hvor mange indlæg, jeg får lavet, men jeg prøver at få prioteret min tid, og ikke mindst jer læsere, så bloggen ikke kommer til at stå helt stille hen. Det skal jeg nok love jer.
Som I kan se på billedet herfra min Facebookside Helenas kreative verden, så er jeg nu oppe på hele 232 likes, det er jeg virkelig også utrolig beæret over, så endnu engang tusind tak. Har du endnu ikke fundet min side inde på Facebook, er der et link til den lige over i højre side. Desuden er jeg jo også med på Instagrambøljen, hvor jeg går under navnet helenasolskin.

Så vil jeg også lige høre jer, om der er noget I som læsere godt kunne tænke jer, at jeg bloggede mere om. Eks. om mit studie, kampen om min sygdom, madopskrifter, kreative indlæg mm. Det er jo jer læsere, som jeg gerne vil tilgodese, så derfor vil jeg hellere end gerne høre jeres meninger:-)


Til sidst får I da lige en lille forsmag på en af mine kommende fletteprojekter, som gerne skulle blive til en taske. Lidt kreative sysler får jeg da lavet, til trods for nogle lidt lange arbejdsdage i praktikken.

10 kommentarer:

  1. Synes din blog er et fint miks af det hele. Du er så kreativ og man kan finde meget inspiration på dine sider, og så er du ikke bange for at vise hvem, du er. Alt i alt en dejlig blog, som jeg er glad for at følge.
    Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  2. Mange tak Helle, det er jeg virkelig glad for at du synes;-)

    SvarSlet
  3. Synes alle dine egne foralgs er rigtig gode. Vil gerne høre hvad du spiser, opskrifter osv. Jeg elsker selv at være kreativ, men samtidig holder jeg også af at følge med i din kamp mod sygdommen. Synes det er sejt du tør stå ved den du er fuldt og helt. Håber den plads sygdommen har i dig en dag blir erstattet af enednu mere af din skønne person <3 Kæmp videre!!

    SvarSlet
  4. Hej, jeg synes alle dine egne forslag er gode. Jeg elsker dine kreative indlæg, blir altid neormt inspireret. Vil også gerne høre mere om hvad du spiser, opskrifter og hvad du gør for at bekæmpe sygdommen. Det er altid rart at høre nyt fra dig :)

    SvarSlet
  5. Mange tak for din feedback jeg vil se om ik jeg i den kommende fremtid kan få lavet lidt flere indlæg om min sygdom samt lidt opskrifter samtidig med alle mine kreaindlæg. Er glad for at du kan lide min blog.

    SvarSlet
  6. Jeg synes, du skal blogge om lige præcis, hvad du har lyst til - for det kan folk tydeligvis godt lide med alle de faste læsere, du har :-) Personligt kunne jeg indimellem godt tænke mig lidt mere "ind bag den kreative Helena", hvis du forstår, hvad jeg mener - men på den anden side, så har du selv fortalt, at din blog er et frirum for dig, hvor du prøver at få fokus væk fra sygdom, og så synes jeg, du skal holde fast i det. JEG læser trofast din blog, præcis som den er, og det gør mange andre - igen - tydeligvis også. Hvis ikke du selv nævnte din sygdom og sådan som forslag, ville jeg ikke selv nævne det.. Så det er ikke noget, jeg som sådan synes, der MANGLER.. Det er bare nu, når du spørger om vores meninger om de eksempler, du kommer med. Håber, du forstår, hvad jeg mener :-)

    Knus

    SvarSlet
  7. Hej Helena. Jeg vil gerne høre mere om din kamp - det at du har den side, gør at jeg følger dig. Dine smukke kreative sysler ville ikke være det samme uden det du viser af din person. Jeg håber at du bliver mere fri af sygdommen. Jeg er selv godt på vej, og ønsker dig det aller bedste :)

    SvarSlet
  8. Ja flere end 24 timer i døgnet kunne også være fint for mig...synes det er inspirerende at læse dine indlæg...god aften til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Kirsten og kan kun sige at jeg også elsker at følge din blog.

      Slet
  9. Mange tak allesammen for jeres respons på, hvad I godt kunne tænke jer, at jeg skrev mere om. Jeg kan se, at der er nogle af jer der gerne vil høre lidt mere om mit liv med en psykisk sygdom samtidig med at jeg prøver, at leve et så normalt liv, som jeg nu kan med denne sygdom. Dette vil gerne prøve at leve op til, så forhåbentlig inden så længe vil der komme et indlæg eller flere om dette.

    Endnu engang tak til jer alle, fordi I gider læse med.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.