onsdag den 27. marts 2013

Nye navnebånd

Jeg er efterhånden ved at få en del bestillinger på de ting, jeg går og laver. Bl.a. er mine grafiske puder, øreringe, flettede tasker og grafiske tegninger de helt store favoritter, og jeg tænkte derfor, at det vidst var på tide, at jeg fik lavet mig nogle navnebånd, som jeg kan sy og sætte fast på de ting jeg laver, så folk kan se, hvem der står bag kreationerne. Efter lidt søgning på nettet, blev valget på Ikast Etiket, som jeg også ved, at mange andre herinde i blogland bruger. Jeg var lidt i vildrede om, hvilke farver jeg skulle anvende, men enden på det hele blev sort baggrund, da de fleste af min grafiske puder er med sort bagstof og jeg tænkte derfor, at dette ville passe bedst. Selve skriften er lilla, da en af mine yndlingsfarver ud over tyrkis selvfølgelig er lilla. Ude i siderne er der blevet broderet en fin lille blomst, hvilket jeg synes giver et ekstra pift på båndene. De er selvfølgelig allerede blevet taget i brug, da jeg lige har fået syet to sær grafiske puder, 6 nye nøglesnore og 6 iphonesleeve, som jeg vil vise frem snarest, skal lige have taget nogle fine billeder af det.


 
Nu vil jeg langt om længe gå på påskeferie de næste 5 dage, hvilket jeg ser utrolig meget frem til. Den skal bare stå på afslapning, hygge med en masse veninder, som jeg ikke har fået set i lang tid, hygge med familien og selvfølgelig kreasysler.
 
 

4 kommentarer:

  1. Fine navnebånd du har fået lavet, bruger selv samme firma til mine ting.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Ja det er et super fint firma;-) god påske

      Slet
  2. De er SÅ flotte...

    Hvad tager du egentligt for dine puder?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Jeg tager imellem 250,- og 285,- for mine puder afhængig af str. Kærligst helena

      Slet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.