søndag den 10. februar 2013

Hoptimist-tegning fra blogtræffet

Som lovet fra blogtræffet d. 2. feb. som Anna havde arrangeret, vil jeg lige vise jer mit færdige resultat af den tegning jeg fik tegnet færdig derude. Hjemmefra havde jeg påbegyndt en tegning inspireret af alle de søde sjove hoptimister, som efterhånden figurerer på diverse ting som kopper, ure, billeder mm. Jeg fik derfor selv lyst til at tegne en Hoptimist hvoraf mine grafiske streger skulle indgå.
Jeg blev faktisk overrasket over resultatet, for jeg var ikke sikker på, at det vil tage sig så pænt ud, men det synes jeg nu, at jeg er sluppet nogenlunde fra.
Hvad synes I?

 
 
 
Har du lyst til at se mine andre grafiske tegninger så klik lige her
 
Jeg fik også færdiggjort et par fine pandebånd med læderblomster, og dem viser jeg selvfølgelig også frem inden længe.
 
Husk at du stadig kan nå at deltage i min give away lige her

5 kommentarer:

  1. Jeg synes den er rigtig god, mange fine detaljer :)

    SvarSlet
    Svar

    1. Mange tak, den tog også lang tid at tegne . Men arbejdet værd.

      Slet
  2. Hvor er den bare fin og rå (:

    - Kit

    SvarSlet
  3. Hvor cool:)


    Du kan vinde en moroccanoil på min blog, hvis du er interesseret:
    http://www.nataschacoester.dk/2013/02/giveaway-2.html

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.