onsdag den 2. januar 2013

Nytårsaften 2012-2013

Så kom jeg også trygt og godt ind i år 2012. Jeg skulle holde nytårsaften sammen med en flok venner, hvor der var god mad, masser af drikkelse, fyrværkeri i lange baner og højt humør. Hvertsparret havde allerede dækket og pyntet nytårsbordet, da min veninde og jeg kom, så vi startede med en lille velkomstdrink samt i fællesskab at forberede de sidste småting, der skulle ordnes inden dronningens nytårstale. Efter dronningens nytårstale satte vi os til bord og hyggede og spiste til langt ud på den sene nattetime.
Alt i alt en helt fantastisk aften, og jeg tror såmendt bare, at jeg vil lade billederne tale for sig selv.

 Det veldækkede nytårsbord. Stilen var så fint hold i de blålige farver, hvilket jeg synes passede perfekt til lejligheden.


 Den lækre mad som bl.a. bestod af marinerede tigerrejer, oksekalvesteg med ostecreme, tomat- hvidkålssalat vendt i citronmarinade, hjemmebagt brød med smagen af rosmarin, pesto i to varianter, is med danske jordbær, som var blevet plukket i sommers og sidst men ikke mindst ost og frugt i massevis.







Det var svært at tage billeder af fyrværkeriet, men jeg fik lige et par stykker, som du kan se her.

Håber også du har havde en dejlig aften, og ikke mindst kom godt og trygt ind i år 2013.

2 kommentarer:

  1. Dejligt at høre at du kom godt ind i det nye år Helena.

    SvarSlet
  2. Det gjorde jeg helt bestemt og håber også du gjorde det;-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.