søndag den 20. januar 2013

I dag er det præcis 1 år siden at min far forlod os

Præcis i dag d. 20 januar 2013 er det 1 år siden, at min far valgte at forlade min familie og jeg. Det er hårdt at sidde tilbage med så stort et tab, men samtidig så levede han, som I også kan læse fra dette indlæg, et meget hårdt og ikke mindst udfordrende liv. Så derfor kan jeg måske godt forstå, hvorfor han valgte at gøre, som han gjorde her for 1 år tilbage, men derfor mindes jeg ham nu stadig dagligt, og savner ham så meget, at det sommetider er svært helt at forstå, at jeg aldrig får ham at se mere.

Jeg var selvfølgelig oppe på hans grav og lægge en lille fin blomst, som I kan se på billedet.


 
Håber I ellers har haft en dejlig weekend, hvor I har fået ladet op til den kommede uge, og ikke mindst fået tilbragt den ligesom I allerhelst ønsker den. Om det så har været med kreative projekter, familiesammenkomster, hygge med venner, været i biffen eller læst en god bog, så vil jeg blot ønske jer alle en forsat dejlig søndag.
 

7 kommentarer:

  1. Tænker på dig <3
    Mistede selv min far for snart 3 år siden og jeg savner ham stadig rigtig meget <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  2. Sender dig gode tanker - det må være en hård dag. En hård tid i det hele taget - det er jo din far. Det er et smukt gravsted og smukke blomster, du har lagt.

    Knus <3

    SvarSlet
  3. Tusind tak for din søde hilsen. Ja en smuk sten og plads han har fået, men det fortjener han også ;-)

    SvarSlet
  4. Tak kære Betina. Ja det var en hård dag i går, men jeg overleve og ser nu atter frem på fremtiden. De mørke tider skulle vi jo gerne få færre af nu, og vi går trodsalt mod de lysere dage;-) rigtig god dag til dig

    SvarSlet
  5. Pyha Helena - det må være hårdt. Masser af knus og tanker,
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina. Ja det var og er det også, men jeg lærer efterhånden at takle sorgen, selvom den jo altid vil være der.

      Slet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.