tirsdag den 6. november 2012

Min forkærlighed

Som jeg tidligere har fortalt, så har jeg en helt speciel kærlighed for at sidde og håndsy de her gammeldags bamser. Det fine bløde mohairstof er bestilt helt fra Tyskland. Det jeg særlig er vild med at designe på de her bamser, er deres ansigtsudrtyk, for der er ikke en af mine nu omkring 40 stykker, som har et ens udtryk. De bliver yderemere fyldt ud med uld og monteret med ledskivere, så deres arme, ben og hoved kan dreje rundt.
Her den anden dag, fik jeg lige lyst til at lave et par stykker til samlingen, og det kom der dette lille sortiment ud af.










 
Kunne du være interesseret i en af disse fine bamser, evt. til en julegave, så skriv endelig en mail.

5 kommentarer:

  1. Så flott blogg du har :)

    Hyggelig at du ville delta i Give Away'en min :)

    Ha en fortsatt fin kveld :)
    Klem
    -Interiorblogg by Anita :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anita og med sådan en fin give Away vil jeg meget gerne deltage.

      Slet
  2. Sikke nogle indtagende personager ;) og så forskellige de er!!! SKØNNE!!!

    SvarSlet
  3. Hej Helena. Jeg synes at du skulle oprette en butik hos Amio og sælge dine fine bamser der ?
    Knus gitte

    SvarSlet
  4. Hej Gitte. Ja det burde jeg efterhånden, men pt fylder studiet meget, så har ikke lige tid til at sætte mig ordentlig ind i det, men det er måske ik så svært?

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.