mandag den 5. november 2012

HVEM ER DEN HELDIGE VINDER???????

Lidt forsinket, er det nu blevet tid til at finde ud af, hvem der er den heldige vinder af min give away. Jeg er nu oppe på hele 106 faste læsere, og hvor er jeg bare glad for, at der er så mange der har lyst til at følge mig her på min blog. Der var hele 44 lodder i puljen, så det var noget af et tællearbejde, at få talt alle lodderne op. Jeg synes nemlig, at det er lidt hyggeligt, at gøre det på den tradiotionelle måde med lodtrækning af foldede sedler med hvert enkelt navn.

                            


 
 
Stort tillykke til dig Sanne, hvis du skriver en mail til om mig hvilke tegning du ønsker ud fra de valgte i min Give away, så sender jeg den til dig.
 
Til alle jer andre, tusind tak fordi I ville være med, og inden længe laver jeg en ny give away, så følg endelig med herinde.

4 kommentarer:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.