tirsdag den 16. oktober 2012

Efterårsferie, I like it og mit første blogtræf

Ligesom mange af jer derude i de varme stuer, så nyder jeg virkelig også efterårsferien. Det af kunne koble helt fra uden at skulle tænke på lektier, eksamener, skulle stå tidligt op and you know, er virkelig bare ren afslapning for mit vedkommende. Alligevel er jeg en person, som elsker når der er fart over feltet, så der går heller ikke en dag, hvor jeg ikke har en lille aftale.

Og så sent som i dag tilbragte jeg det meste af eftermiddagen med en dejlig barndomsveninde, og det var bare ren hygge:-)
Da hun bor på Mors, er det desværre ikke så tit vi ses, men når vi så endelig ses, bliver der også bare sludret til den helt store guldmedalje.

Ellers er de sidste dage som sagt bare gået med afslapning, indflytterfest ved en anden veninde i lørdags og sidst men ikke mindst kreative projekter, som jeg nok skal vise frem her de næste dage:-)



Og så har jeg tilmeldt mig mit første blogtræf over hos LaRaLil, og I kan tror jeg glæder mig. Det er godt nok først d. 2. februar, men det passer mig faktisk glimrende, da jeg altid har meget at se til her i november og december, hvilket jeg også tror, at mange andre har.

Du kan se mere om træffet lige her

Fortsat god ferie og til jer der desværre ikke har ferie, så forsat god uge.

1 kommentar:

  1. Åhhh, jeg forstår dig.
    Der er næsten ikke noget bedre, end samvær med nærvær i gode venners selskab. Godt til dig og fortsat god ferie

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.