søndag den 21. oktober 2012

Efterårasferien er ved at nå sin ende

 
 
 


Så er denne efterårsferie ved at nå sin ende, og studiet og hverdagen starter igen. Det har været en rigtig afslappende ferie for mit vedkommende, men det trængte jeg godt nok også til, efter en ret hård start på 5. semester med opgaver og eksamener, men man læser jo ikke for ingenting. Og det skal selvfølgelig heller ikke lyde negativt, for jeg ELSKER virkelig mit studie. Allerede her på mandag skal vi til at vælge vores fordybelse indenfor faget pædagogik, og jeg har følgende valgmuligheder: pædagogisk videnskab, læring og udvikling, pædagogisk filosofi, intervention og sundhedsfremme i demnesomsorg. Jeg synes, at det alt sammen lyder vildt spændende, men jeg hælder nok mest til sundhedsfremme i demnesomsorg eller læring og udvikling. Heldigvis er det jo godt, at jeg ikke lige skal beslutte mig i dag, men først på fredag, så har lidt tid at løbe på endnu.

Ferien har som sagt bare stået på ren afslapning med kreative projekter, venindebesøg, shopping, gåture i det milde efterårsvejr og hygge med familien, lige hvad mit hjerte kunne begære.
Jeg har dog ikke lavet græskarmænd, som mange af jer herude i blogland har vist frem, dette er faktisk noget jeg plejer at lave, men derimod har jeg fået udhullet en masse hokkaidogræskar til suppe og ovnbagte græskar stykker i ovnen. MUMS siger jeg bare, det er bl.a. en af de ting, som jeg bare elsker ved efteråret.

Her får I lige lidt stemningsbilleder fra min efterårsferie.


 De sidste solbær for dette år.
 Hygge med veninder på cafè Emmerys med god kaffe, som er et af mine favoritsteder.
 Og sidst men ikke mindst, har jeg fået en af mine tegninger indrammet med sort ramme. Jeg synes, at det tager sig rigtig pænt ud, og det står nu og pynter på mit klaver.
 
Husk du kan stadig nå at vinde en af mine tegninger lige her
 
Håber også at I har haft en god ferie.
 

1 kommentar:

  1. Lækre billeder. Elsker at de første matcher farven på din blog. :) Du har bare en æstetisk sans, der er SÅ misundelsesværdig!

    Jeg glæder mig til at høre, hvad dit endelige valg indenfor pædagogikken bliver. :)

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.