lørdag den 22. september 2012

Super dejlig dag ovenpå i torsdags

Gone Jakke / Blazer Sort







          



















Tusind tak for alle jeres hilsner fra indlægget i torsdags om sorgen over min far.
Det varmede virkelig meget at læse alle jeres søde hilsner, så dagen i dag har virkelig været god, især fordi den er blevet tilbragt sammen med min dejlige mor. Min mor ringede nemlig i formiddags og spurgte, om jeg ikke havde lyst til at tage ind til byen og shoppe-hygge lidt. Og en mor-datter-tur siger man da aldrig "nej tak til," især ikke ovenpå i torsdags, som virkelig var en svær dag at komme igennem. Min dejlige Mutti, som jeg også kalder hende:-)  kom ind til mig ved middagstid og sammen gik vi ned på strøget for at se den nye vintermode, der efterhånden er kommet i alle butikkerne nu. Jeg kan også mærke, når jeg tager afsted om morgenen på studiet, at det er ved at være rigtig koldt, så vintertøjet skal pakkes frem igen. Jeg har i de sidste par uger længe gået og haft udkig på en vinterfrakke fra Modström, som jeg har været inde og prøve op til flere gange. Men jeg ville gerne lige have et par ekstra øjne til at vurdere om det skulle være denne. Og på dette punkt har min mor og jeg faktisk samme smag, hvad der andgår tøj, så derfor ville det jo være oplagt, at hun blev de ekstra par øjne. Hun var ikke i tvivl, så med hendes ord, ja så købte jeg denne dejlige og ikke mindst varme vinterfrakke, så nu kan vinteren bare kom and, kan den:-)
Billedet af jakken er lånt fra Mödstrøms hjemmeside. Du kan se hele deres nye vinterkollektion lige her

Vi rundede selvfølgelig af med at drikke kaffe på en af vores favorit kaffesteder nemlig Emmerys:-)

 
 
Min dejlige mor, som virkelig betyder alt for mig.
 
Rigtig god lørdag aften til jer alle.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.