torsdag den 13. september 2012

Det dejlige ved blogland

Som jeg tidligere har nævnt, er det gode ved blogland bl.a. det at kunne bytte sig til forskellige ting, få inspiration fra jer til andre kreative sysler og ikke mindst det at følge jeres liv og hverdag.
Men her forleden dag var jeg så heldig, at bytte mig til denne fine porcelænstjerne som Sanne med bloggen Sannepkunst, havde været så initiativrig at lave en byttehandel med mig, fordi hun havde forelsket sig i et par af mine hjemmelavede øreringe.
Jeg havde allerede kreative ideer med stjernen, da jeg valgte den på Sannes blog, og her kan du se resultatet af dette læderarmbånd, som jeg fik kreeret ud af stjenen. Måske har du allerede set den, hvis du følger mig på Instagram, hedder forøvrigt helenasolskin, eller på min facebookside Helenas kreative verden

 

 
Stjernen som jeg modtog den med posten
 
Øreringene som Sanne havde forelsket sig i hos mig.
 
Har du forresten lyst til at se flere læderarmbånd, som jeg har lavet kan du klikke lige her
 

1 kommentar:

  1. Sikke en smuk stjerne.
    Og hvor ser det godt ud som armbånd(:

    Min blog har fået en facebook side, som du er velkommen til at kigge forbi(:

    http://www.facebook.com/DyregladPige?ref=hl

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.