onsdag den 15. august 2012

Nyder de sidste dage inden studiestart

Jeg nyder virkelig de sidste dage i det dejlige solskin inden påbegyndelse af mit 5. semester, som starter her på tirsdag. Så har jeg også haft godt og vel hele 7 ugers sommerferie, så jeg har ikke klaget. Det gælder også om at nyde det i fulde drag, for næste år er jeg i min sidste praktik, og har derfor kun små 14. dages sommerferie. Men det er jo ca. det antal uger, jeg skal regne med fremover, ja der er altså mange gode ting ved at være studerende. Men tro mig, jeg glæder mig nu også til at være færdig og komme ud på arbejdsmarkedet. I eftermiddag har jeg været på en dejlig hyggelig cafe Rar Bar i Jærgergårdsgade sammen med min dejlige mor. Det var bare smadder hyggeligt. Jeg ved godt, at man ikke kan have et venindeforhold til sin mor, men det har jeg nu alligevel. Min mor og jeg kan snakke om alt mellem himmel og jord, og hun er en af de personer her i livet, som har støttet mig igennem mit lange sygsomsforløb. Takket være hende, så er jeg stadigvæk i live. Måske lyder det lidt barsk, men det er desværre virkeligheden. Heldigvis er jeg i dag nogenlunde på højkant, og fremtiden lover heldigvis positiv.