onsdag den 30. maj 2012

Mit eget visitkort



Så blev mit længe ventet visitkort endelig færdig. Jeg er meget fascineret af sommerfugle, som betyder evnen til forvandling og transformation. Dette syntes jeg beskriver og symboliserer mig som person, så derfor var det slet ikke svært at vælge, at det skulle være en sommerfugl, som indikerer mit visitkort. Da jeg også er vild med de tyrkise farver, har jeg derfor også valgt, at det skulle holdes indenfor disse nuancer.
Evnen til forvandling og transformation

Virker som katalysator i transformationer og støtter én på tidspunkter, hvor man er i følelsesmæssig og/eller spirituel forvandling. Hjælper én til at give slip og bevæge sig fremad og stole på "vindens" evne til at bære én. Fremmer følelsen af lethed, en fin og blid evne til at give og modtage, og den giver grobund for en harmonisk balance mellem sårbarheden og styrken indeni én selv.
Sommerfuglen er kraftfuldt symbolet på hvornår det er på tide at forlade sin puppe og flyve ud i verden. Ofte er man usikker, og selvom puppen af tanker og frygt er begrænsende er den også sikker og velkendt. Vi kan være bange for hvad der er udenfor den.
Sommerfuglen kan hjælpe os med kritisk at skimte vores grad af parathed. Dens faser i udviklingen til at blive en sommerfugl, kan sammenlignes med vores verden fra når en ide opstår til den manifesteres i den ydre verden.
Æg fasen kan sammenlignes med en ide, et koncept eller et ønske som er opstået. Du er ved at bygge en fundation for din ide. I puppe fasen begynder du at tro på det, du forestiller dig din drøm og kan se dig selv udføre den. I denne fase kan frygten også begynde at vise sig. ”Kan jeg klare det”, ”Er det nu muligt og realistisk” osv. Du beslutter dig for at tilsidesætte al din ængstelse og komme videre. Så kommer sommerfugle dagen – du tager det første skridt i den virkelige verden og manifesterer din drøm.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.