mandag den 12. december 2011

Så fik jeg langt om længe flyttet

 



Jeg har virkelig haft dårlig samvigtighed over, at jeg ikke har været herinde de sidste mange uger, men har simpelthen haft så travlt med studiet, min praktik og ikke mindst flytning i ny herskabslejlighed i hjertet af Århus C. Nærmere betegnet Læssøesgade

Jeg flyttede i sidste weekend, og er efterhånden ved at være faldet godt på plads med de fleste af mine ting, dog mangler jeg stadig lige at få hængt billeder op, samt at få mit dejlige klaver flyttet op, som pt står ude ved mine forældre i Gammel Brabrand. Men allerede nu har jeg fået arrangeret med en klaverflytter, at han kommer engang her i januar, så det bliver bare rigtig dejligt.
Ellers flyver tiden jo bare afsted, og inden længe, ja så er det jo jul. Jeg må ærligt indrømme, at det ikke er blevet til så mange kreative projekter her på det sidste, da jeg simpelthen har haft så lange dage i min praktik. Til gengæld har jeg fået bagt en masse vaniliekranse og pebernødder med de unge mennesker der er på mit praktiksted, så det har virkelig været rigtig hyggeligt.

Jeg ligger lige lidt billeder en af min nye lejlighed.

Køkkenet

Hjemmedesignet mosaikbakkebord
Håndmalede mælkeflaske og salt og peber-dåser
Udsigt fra køkkenvinduet til gårdhaven


Sofa fra Idemøbler
Flere hjemmedesignede mosaikborde

Gangen
Fortsat rigtig glædelig december,og mon ik` jeg når at få lagt et enkelt indlæg ind inden jul:)

De glædeligste julehilsner Helena.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.