onsdag den 3. marts 2021

Påskeæsker alle kan være med på -DIY

Simple påskeæsker alle kan være med på 
Jeg har endnu engang været i det lille påske-kreahjørne og tryllet et par enkle påskeæsker frem, endnu et projekt hvor alle kan være med og det smarte ved netop disse æsker er, at de kan laves ud i et stykke karton og samtidig er der blot anvendt få materialer, så det burde være lige til at gå til.
Påskeharerne og kaninerne er lavet ud fra samme grundmønstre, det eneste der blot er forskelligt er farven på kartonen samt på harerne er der tilføjet ben på i bunden.
Her har jeg ligeledes lavet påskekyllinger ud fra samme grundmønstre, dog ændret toppen samt givet dem små vinger.
Z
Det skal du bruge:
Karton i farverne hvid, gul, lyserød, brun.
Sort tusch til øjne
Saks
Blyant
Limstift
Sådan gør du.
Send mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk hvis du ønsker at bestille mine påskemønstre.

Klip mønstrearkerne ud og tegn dem efterfølgende af på det karton, du ønsker.

Klip dem ud og tegn efterfølgende en kanin, hare eller kyllinge ansigt på den ene side.

Til kaninerne og harerne tegner du et inder-ører af i lyserødt papir og limer fast på selve ørerne.

Laver du en hare eller kylling tilføjer du henholdvis ben og vinger, som du limer fast. 

Fold den nu sammen som vist i videoen på min i Instagram @helenasolskin eller facebookside 
Helenas kreative verden og du er nu klar til at byde påsken indendøre.
Rigtig god fornøjelse