søndag den 3. november 2019

ABC bogstaver med dyr nu også som plakat samt vinderen af min seneste "Du gør mig glad" giveaway

LEG og LÆR dyrene at kende med din helt personlige ABC plakat
Må jeg præsentere jer for et længere varende projekt, jeg har gået og syslet med den seneste måneds tid. Jeps, langt om længe er den her min helt egen ABC dyreplakat til børn og barnlige sjæle eller måske til jer der elsker dyr.
 Det har faktisk været et tegneprojekt jeg lige siden, jeg sådan rigtig begyndte at tegne gerne ville realisere. Men på grund af tid og arbejde, ja så er det først her de seneste par måneder, jeg ved siden af mine andre bestillings- og tegneopgaver blevet til virkelighed.

Og hvis jeg selv må sige det, ja så er jeg egentlig blevet ganske pænt tilfreds med den og samtidig har giver det jo mulighed for samen med dine børn at snakke og lære om de enkelte dyr.  
Plakaten inkl. bogstaverne enkeltvis har jeg desuden indgået et samarbejde med det fine plakatfirma Framework-Artprint, hvor det således også er muligt at bestille dem af den vej. De har desuden også nogle af mine andre plakater.
  Bogstaverne kan desuden også fås som enkeltprint således at de kan laves som dåbs/navneplakater med dit barns navn og evt. fødselsoplysninger. Derudover er det nu også muligt som noget helt nyt at få bogstaverne i ønsket farve.

Plakaterne kan fås i str. A5, A4 og A3 fra 150 til 380 kr alt afhængig af str. og om du ønsker der skal vare navn og data på.

For bestilling: Send mig blot en mail på: helena.engelbrecht@yahoo.dk
Jeg kan også kontaktes på min facebookside Helenas kreative verden eller via instagram @helenasolskin

Jeg har desuden også lavet andre navne og dåbsplakater som du også kan se lige her.

Samlet oversigt over alle bogstaverne
Jeg tænker, jeg lige vil dele samtlige bogstaver enkeltvis, så I bedre kan se dem i sin helhed og som sagt kan der tilføjes både navn, fødsesldata samt valgfri farve på bogstaverne.








Hvilket bogstav starter du med og har du allerede fundet dig din favorit?

Nu til vinderen af min dejlige "Du gør mig glad" giveaway lavet i samarbejde med @langbodesign.com
Det har virkelig været helt helt vild overvældene både at se, men også at læse alle jeres søde kommentar både på min facebookside og Instagram.
Det er min kære mor som har fået lov til at bestemme om, det skulle være via instagram eller facebook jeg skulle trække en vinder og hun valgte denne gang, at det skulle være på instagram.

Den heldige kartoffel af denne uges Giveaway blev derfor ………. 

Til alle jer andre, I kan godt begynde at glæde jer, for inden længe skyder jeg en ny Giveaway i gang og denne gang omhandler det...…….


















































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.