søndag den 29. september 2019

Støt brysterne - We are all different

We are all different
I anledningen af Støt brysterne kampagnerne i denne uge, har jeg igen i år valgt at være med til at sætte fokus på netop dette emne, da det for mig er et vigtigt emne at bakke og støtte op om.

Brystkræft kan ramme alle kvinder uanset alder. Det er derfor også et lidt sårbar emne for mig at skrive om, især fordi min stedfars søn døde i en alt for ung alder til kræft.
Jeg har haft  tegneblokken fremme den sidste uges tid og i den forbindelse lavet min egen fortolkning af en brystkræft plakat, som kommer til salg både som plakat, kort, krus og t-shirt.
Alt overskud vil selvfølgelig gå til den store Lyserød lørdag her på lørdag og derudover har jeg valgt at sætte lidt andre lækkerier til salg fra mine kreationer til fordel for brystkræft.

Sidst men ikke mindst har jeg fået perlet to små søde Knækcancer elefanter med hver deres brystkræft-sløjfe. Mønstret kan du se længere nede i dette indlæg.

Ønsker du at støtte mit lille Støt brysterne projekt skal du gøre følgende:
Jeg har ikke fastsat nogle faste priser på hver enkel ting, men derimod vil jeg lade det være op til jer, hvad I kunne tænke at give.
I sender mig blot en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk eller en besked på min facebookside Helenas kreative verden med det, I kunne tænke jer. Herefter kommer jeg med et godt tilbud til.

Husk at passe på hinanden, du ved aldrig hvornår dit liv kan tage en uventet drejning.

"We are all different t-shirt" basret på min egen tegning kan fås i str. S, M, L, XL, XXL
We are all different plakat
Støt brysterne kan laves med eller uden tekst

Bodyer kan fås fra 56 til 92 i farverne hvid, sort, rosa, lys blå, mørkeblå og rød
  T-shirt kan fås fra str. 2-14 år i farverne hvid, rosa, sort, lys blå, mørkeblå, lilla, rød og gul.

Både body og T-shirt kan fås med forskellieg motiver heribalndt dem du ser nedenunder
Motiver som du kan få trykt på bodyer og T-shirt men kan også bestilles som plakater.
Billede 1 Giraffen Gumle med blomst
Billede 2 Mælkebøtte
Billede 3 Du og jeg
Billede 4 Den standhaftige elefant
Billede 5 Elsker dig forevigt
Billede 6 Mor du er en figther
Billede 7 Klassisk Knækcancer blomst
Billede 8 Den cyklende elefant

Fine kaffe og tekrus med valgfit design, se billederne ovenover som også kan bestilles med valgfrit motiv ligesom bodyer og T-shirt.

Fine små kosmetikpunge og clutch oplagt til den lille bytur eller som toilettaske til ens makeup mm.

Plakater oplagt til børneværelset, til den du elsker eller blot lidt nyt på boligens vægge.
Små lyserøde øreringe oplagt til hverdag eller fest.

GIVEAWAY
Jeg bærer mit navn med stolthed.

Lige siden barns ben har jeg altid været glad og stolt af mit navn, hvis man altså må være det. Jeg husker tydeligt at jeg som barn spurgte nysgerrigt ind til mine forældre, hvorfor valget på netop Helena. 
Det var min mors ønske, at jeg skulle hedde Helena, men min far ville oprindelig hellere have at jeg skulle hedde Helene, men heldigvis fik min mor overtalt min far til, at jeg skulke hedde Helena. Jeg synes nødvendigvis ikke at Helene er et grimt navn, jeg kunne bare slet ikke forestille mig selv hedde Helene. 
For et par måneder siden spottede jeg dygtige nordbythomsen som laver de fineste smykker bl.a. med personlig tekster. Jeg var ikke et sekund i tvivl om, at jeg gerne ville have en halskæde med mit navn, som jeg netop vil til at bære med stolthed. 

Og efter et par dejlige skriverier frem og tilbage fandt vi frem til dette resultat og jeg indrømmer gerne, at den halskæde kommer til at bo på mig. 

GIVEAWAY
Jeg har fået den dejlige ære af i samarbejde med Mette, at en af jer kan vinde et liende smykke med valgfri tekst.
Det eneste du blot skal gøre er at skrive en kommenar her på bloggen om hvad der skulle stå på dit halsmykke.
Jeg finder en vinder 10. oktober og vil blive offentliggjort herinde.

STØT BRYSTERNE ELEFANTER lavet i hamaperler

Hermed mønstret på mine STØT BRYSTERNE ELEFANTER.
Farverne kan du jo helt selv bestemme, men jeg har brugt lyserød 48, grå 17 og hudfarve 06.
Laves på en hamaperleplade.

Hvis du vælger at lave mit elefantmønstre her fra bloggen, vil jeg blive utrolig taknemmelig for, hvis du deler dem på de sociale medier ved at tagge mig @helenasolskin 
på forhånd tak.

Sammen er vi stærke













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.