onsdag den 25. september 2019

Perleworkshop i cafeen

Perleworkshop
Lad os perle efteråret ind sammen
Jeg gentager successen efter sidste års kreative perleworkshop, se evt. nogle billeder fra sidste år lige her, og inviterer til hyggelig kreativ perleworkshop på mit arbejde.


Skal du med og perle efteråret ind?

Efteråret er kommet, og det er tid til at finde de kreative sysler frem. Både børn og voksne er velkomne, når jeg igen laver perleplader i vores hyggelige museumscafé.

jeg sørger for hamaperler, plader og strygejern, samt mulighed for gode råd og vejledning af undertegnede.
Jeg vil desuden også medbringe et udvalg af forskellige mønstre. Kast dig for eksempel ud i  sommerfugle, julekugler, Mumitroldlene, enhjørninger, aber, søpapegøjer, min grafiske fugl mm.

Du er selvfølgelig også meget velkommen til selv at tage mønstre med.


Pris inkl. materialer: 65 kr. // Børn (u. 12 år) og studerende: 55 kr.

Tilmeld dig ved at maile til kontakt@kvindemuseet.dk og betal inden d. 28. oktober.



I Museumscaféen vil der desuden være mulighed for at købe lækker kage, kaffe, kakao, boller, grøntsagsuppe, grønsagstærte m.m.
En lille teaser på lidt af de mønstre jeg bl.a. vil have med.

































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.