søndag den 23. juni 2019

Aarhus fadet, Aros fadet eller blot bare Livets cirkelfad

Aarhus fadet, Aros fadet eller blot Livets cirkelfad
Engang imellem må man altså godt være lidt stolt af det, man selv får lavet og det vil jeg også godt erkende, at jeg er med dette farverige fad. Dels fordi det har taget mig mange beslutninger om, at udvælge hvilke farver, fadet skulle have.

 Skulle det have nogle farver?
 Skulle jeg bryde nogle grænser?
Skulle jeg tage nogle valg, som jeg ikke har gjort før?


Ja, som I nok kan læse har jeg haft mange overvejelser om lige præcis dette fads udseende, men resultat er jeg heldigvis også blevet rigtig godt tilfreds med, så tilfreds at jeg uden tvivl godt tør kaste mig ud i flere farver.
Igennem mit nu 31 årige lange liv har jeg måtte tage mange valg og beslutninger, som ikke just har været lige nemme at udføre. 

Valg som har kostet mig mange kampe, blod, sved og tårer. Valg som jeg til tider har måttet opgive for en stund, for så senere at genoptage dem og udføre på bedste vis, så godt som jeg nu engang har været  i stand til at udføre.


Livet er fyldt med valg og beslutninger som skal træffes, men jeg tror ikke på, at nogle mennesker kan gå et liv igennem uden at skulle ramme ind i valg, som også for dem kan være svære dels at træffe men også at udføre.

Da jeg skulle vælge, hvilke farver mit fad skulle være, var jeg lige ved at træffe det valg, jeg næsten altid vælger, nemlig det sikre valg de sort/hvide farver.


 Men engang imellem skal der forandring til her i livet end dem man ellers plejer at vælge og det var også det, jeg valgte at gøre lige med dette Regnbue/Aarhus fad.

Det var en stor beslutning for mig at vælge at male fadet i andre farver end lige sort/hvid, dog en beslutning som jeg heldigvis i dag, nu fadet er kommet ind i mit køkken og stå, kan se var den rigtige beslutning. 
.Et farverigt fad med glade, lyse men også mørke og lidt tungere farver. Et fad som skal være et symbol på mit liv, måske også dit liv.
 At livet ikke altid kan være en dans på røde, lyse farver, men at der også vil være bump på vejen i form af de mørke og dunkle farver. 

Livet går i ring, i ring og i ring, men der vil aldrig være en dag, som vil være den samme som dagen før.
De beslutninger og valg du tog i dag behøver nødvendigvis ikke være de samme, som du tager i morgen, om en måned eller måske et år.

Livets fad, Aros fadet, Regnbuefadet, Livets cirkelfad, ja der kunne være mange fangede titler på lige netop dette fad og det er netop derfor, jeg har brug for JERES hjælp til at finde en fin titel til netop dette fad.

Hvad ville du kalde det?


Fadet før brænding i ovnen







Fadet efter brænding





Det er uden tvivl ikke sidste gang jeg besøger cafe Art by me

The Rainbow, den her bygning er og bliver et ikonisk varetegn for Aarhus og inspirationen til mit fad..







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.