tirsdag den 28. maj 2019

Sommer-hygge-giveaway og vinderen af min bolig-giveaway


Hvornår er det lige vi får lov til at se solen skinne en hel dag uden, at der enten skal regne, blæse eller for den sags skyld storme?

Jeg tror da vidst ikke, at jeg er den eneste der pt godt kunne bruge lidt mere varme, så sent som i morges, da jeg cyklede på arbejde overvejede jeg, at tage handsker på. Helt ærlig vi snakker slutningen af maj og lige om lidt går vi jo over til de såkaldte sommermåneder.

Men hvis vi skal se det fra den positive side, så blomstre alt i fuld flor fordi haverne og træerne både får sol og regn i disse tider og ikke nok med det, så nyder jeg bare at det først bliver mørkt ved en 22.00 tiden.

Den anden dage da jeg kom hjem sent fra arbejde, fik jeg en påmindelse om, at jeg skulle hente en pakke på posthuset. Jeg havde fuldstændig glemt at der lå en pakke dernede, så mig afsted selvom jeg lige var trådt ind af døren.

Men da jeg kom hjem og åbnede pakken, var det hele turen hver, for hold nu op sikken en smuk og dejlig gave at åbne. I pakken var de fineste blad øreringe samt et smukt enkelt armbånd med den fineste lille bi på en forgyldt ring. Smukt og enkelt design fra det fine smykkefirma LaufogMundt,
 Jeg er vild med den enkle stil, så man netop har mulighed for både at have det på tilhverdag og fest.

Ja så sent som på lørdag skal jeg faktisk i byen sammen med et hold venner og tænker helt sikkert at dette fine sæt skal indvies.
SOMMER-GIVEAWAY

I anledningen af sommeren og jeg går en dejlig tid i møde med ferie, festival og ikke mindst samvær med en masse dejlige mennesker, har jeg fået den fine ære af i samarbejde med LaufogMundt at udlove enten et smukt armbånd eller et par fine øreringe.


Det eneste du skal gøre er:
Skriv hvilket smykke du helst vil vinde samt om det skal være til dig selv eller en veninde.

Du kan desuden optimere dine vinderchancer ved også at deltage på min instagramprofiler @helenasolskin eller @helenasolskin_salg eller facebookside Helenas kreative verden.


Jeg finder en heldig vinder her på bloggen fredag d. 7. juni
 




Vinderen af de fine karklude fra Bylohn blev …………..



Kæmpe stort tillykke til dig Carmadk


Hvis du vil sende mig en mail på:
helena.engelbrecht@yahoo.dk eller skriv én besked til mig på enten instagram eller min facebookside så du kan modtage din premie.





For god ordens skyld er dette indlæg delvist sponsoreret af Bylohn og LaufogMundt










For god ordens skyld er dette indlæg delvist sponsoreret af Bylohn og LaufogMundt





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.