torsdag den 23. maj 2019

Smagen af sommer på to minutter - GIVEAWAY

Iskaffe på under to minutter
Når man som jeg er en person, der altid har fart over feltet, men ikke vil gå ned på god iskaffe på den hurtige måde. Kan jeg varmt anbefale de nye Iced ekspresso med forskellige smags varianter fra Nordic ICE Coffee. 
Jeg kan personligt ikke lide det er for sødt og samtidig tænker jeg både over, at det er kcal-let, økologisk og samtidig går jeg op i bæredygtighed. 
Jeg har i dette indlæg forsøgt at vise hvordan, du på blot få sekunder laver din helt egen iskaffe til sommerens lune dage. Jeg har desuden lavet en hurtig lille video, som jeg også har lagt ind i dette indlæg, jeg håber I kan se den :)
  • Start med at fylde et glas godt med isterninger. Jeg har brugt isterninger fra min nye håndholdte icebreaker maskine, tjek den ud på Nordic Ice Coffee`s hjemmeside.
  • Herefter skal du fylde ca. 3/4 op med mælk jeg bruger enten skummet- eller havremælk, da jeg ikke vil have den for fed, men hvis du er til den federe eller mere cremet type kan du jo bruge let- eller sødmælk. 
  • Herefter tager du ca 1/4 del af din ICE ekspresso og hælder i. Jeg har i dette tilfælde brugt den økologiske Originale, men ønsker du en sødere smag, kan du evt. prøve den med caramel eller chokolade.
  • Prikken over i’ et, afslut med et sugerør.
  • Hvis du ønsker at give den fuld gas, kan du toppe den med en kugle vaniljeis, det gør vi ofte i cafeen på mit arbejde og vores gæster er vilde med det.

Som en lille bonus til jer, kan du lige nu shoppe løs inde på Nordic Ice Coffee`s hjemmeside og få gode rabatter ved at bruge koden:
HELENA15

Her kan du se to forskellige bud på iskaffe.
Den til venstre er toppet op med en kugle vaniljeis den anden er blot med isterninger og et skud iced ekspresso
Sommer-Giveaway til din bolig
Lige Siden jeg flyttede op i min egen lejlighed her i hjertet af Aarhus nærmere betegnet Frederiksbjerg er indretningen og valg af interior til boligen noget, som jeg er begyndt at gå mere og mere op i. 
Jeg vælger gerne et miks af nogle af mine egne DIY projekter eks. som her i køkkenet med mine hjemmesyede ko-grydelapper sammen med mine porcelæns dekorerede krukker til køkkenredskaber. 
Da jeg så de fine karklude og grydelapper fra @bylohn på instagram indrømmer jeg gerne, at jeg var  total solgt og tænkte med det samme, at de kunne være et pænt match indtil mit køkken. 
Går du op i indretningen af din bolig og hvilket rum vægter du mest at priotere? 

Jeg har fået den fine ære af, at en sød følger kan vinde to stk. lækre grydelapper fra hendes side hjemmeside. 

Det eneste du skal gøre er: 
Skriv en sød lille sommerhilsen her på siden.

Du kan desuden optimere dine vinderchancer ved også at deltage på min instagram @helenasolskin eller facebookside Helenas kreative verden.
Jeg finder en heldig vinder på d. 29. maj 
For god ordens skyld er dette indlæg sponsoreret delvist af Nordic Ice Coffee og @bylohn

Skal du have lidt sødt til iskaffen, vil jeg varmt anbefale en lækker sommer rabarbertærte.
Link til Opskriften finder du i dette indlæg







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.