lørdag den 27. april 2019

Mors dags gaver 12. maj 2019 - Samt vinderen af min påske accessories Giveaway


En mors kærlighed


Inden vi ser os om er det jo mors dag og hvis der er nogle der fortjener en lille mors dags gave er det selvfølgelig ens dejlige mor, i hvertfald hvis du spørger mig. 


Min mor er min klippe, min veninde, hende jeg kan dele livets op og nedture med. Ja, hun er uden tvivl en jeg både sætter og virkelig har værdsat igennem mit nu 31 årige liv. 

Igen i år har jeg lavet nogle bud på særlige illustrationer som netop er oplagte at give til mors dag.

Der kan ligesom alle mine andre tegninger komme en helt personlig tekst på, derudover laver jeg i år også mors dags krus med mine tegninger på.

Du kan stort set få lige præcis den tegning på kruset, du ønsker inkl. en personlig tekst på. Teksten skal dog ikke være for lang.



For bestilling send mig blot en mail med titlen på det motiv, du ønsker samt str. på:




Billederne kan laves i A5, A4 og A3
Priserne ligger fra 160 til 350 alt afhængig af str. samt tekst og om det skal være et krus.

Nu er det store spørgsmål så bare, hvem du synes fortjener årets mors dags gave.




Mor med to piger



Mor med dreng
Mor med en pige
Mor med to drenge
Mor der løfter sit et og alt

Jeg vil bære dig for altid


Hånd i hånd livet igennem










Vi holder sammen tykt og tyndt

Samhørighed

Lige her og nu





Personlige krus





Vinderen af min påskegiveway


Bedre sendt end aldrig fik jeg fundet vinderen sent i går aftes af mine accessoires hårspænde Giveaway i samarbejde med @everneed.dk og igen har i været sindssyg mange der har deltaget både på min Facebookside Helenas kreative verden og på instagram @helenasolskin.

Denne uges vinder blev @juliemariegregersen.

Kæmpe stort tillykke til dig Julie.
Vil du skynde dig at sende mig en mail på:
helena.engelbrecht@yahoo.dk så du kan få tilsendt din premie.

Til alle jer andre fortvivl ikke, jeg laver snart en ny giveaway.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.