tirsdag den 12. februar 2019

Når to bliver til 5 - Family where life begins and love never ends


Nu hvor jeg både har lavet 
“Når 1 bliver til 2” 
“Når 2 bliver til 3” 
“Når 2 bliver til 4”
 Ja så måtte der jo også komme en “Når 2 bliver til 5” 

For et par uger siden fik jeg en forespørgsel fra en kunde, som ventede sig trillinger og derfor var hendes brændende ønske, at få lavet en "Når 2 bliver til 5" og ja hvorfor ikke få lavet denne også nu jeg har lavet de andre.

Jeg har faktisk på det seneste fået en del bestillinger på mine Familieplakater, men har ikke rigtig nået at få vist jer dem alle herinde på bloggen. Til gengæld indrømmer jeg gerne, at jeg er bedre til at få lagt dem op på Instagram @helenasolskin og #helenasolskintegninger eller på min Facebookside Helenas kreative verden under - Billeder i albummet Familieplakater.

Som regel ligger der altid en helt særlig historie bag hver enkel tegning og specielt den seneste, som jeg faktisk skal aflevere til kunden i dag - det sidste billede her i dette indlæg. Ja, den familiehistorie rørte mig altså bare helt ind i hjertet. Som I jo nok kan se, mistede denne familie deres søn i en alt for tidlig alder, men i deres hjerter er de stadig hos dem, hvilket denne familie ønskede at få ned på papir.

Nu er der blot at håbe, at billedet vækker i god jord hos familien.

Hvordan ville din familie-illustration se ud hvis den skulle ned på papir og er der noget særligt der specielt skulle på eks. et særligt citat om forbinder jeres sammenhold?

Jeg laver som altid gerne på bestilling, send mig blot en mail på:
helena.engelbrecht@yahoo.dk
 eller via en besked på min facebookside Helenas kreative verden.

Priserne ligger fra 180,- alt afhængig af hvad du ønsker skal være på samt str.


Når to bliver til fem

Når to bliver til tre


Når to bliver til fire

Når en bliver til to



En mors kærlighed

Jeg løfter dig op


Familylife

Familieforøgelse

En mors kærlighed til sin datter

En fars kærlighed til sin datter

Familiy life with the birds


Fars tvillinger



Fars tre guldklumper




Sammenhold


Fars piger



Familien på fire



Familien på fire med hund


Familien med fire med kat


Mors to piger 

Først havde vi hinanden
så fik vi jer
Nu har vi alt

Du vil altid være i vores hjerter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.