lørdag den 23. februar 2019

Forårs Giveaway - Dandelion



FORÅRS GIVEAWAY




Jeg har virkelig glædet mig til at skulle lave denne fine Giveaway i samarbejde med @friihofsiig.
Måske nogle af jer allerede har spottet, hvad jeg var så heldig at modtage her den anden dag og som også blev indviet på min fødselsdag. ❤️❤️❤️❤️
Denne smukke enkle halskæde med den fineste mælkebøtteblomst.

Jeg har lige siden barns ben altid været vild med mælkebøtter, hvilket også kan ses i mange af mine illustrationer. 
I samarbejde med @friihofsiig har jeg været så heldig, at udlove en tilsvarende mælkebøttehalskæde til en af mine søde læsere.

Det eneste du skal gøre for at deltage er:
Læg en lille forårshilsen nederst i dette indlæg

Jeg vil i øvrigt varmt anbefale jer at tjekke side ud lige her  https://www.instagram.com/friihofsiig/. De har virkelig mange smukke smykker, som jeg kunne købe mig fattig i.
Måske du allerede har spottet dig din favorit?

Du kan desuden optimere dine vinderchancer ved også at deltage på min facebookside Helenas kreative verden eller min Instagram @helenasolskin



Vinderen findes selvfølgelig på Kvindernes internationale kampdag















Som I jo nok har spottet, går mælkebøtteblomsten igen i mange af mine illustrationer. Det er en blomst, som har en helt særlig betydning for mig. Helt fra barns ben elskede jeg at plukke de fine gule blomster, lave de skønneste blomsterkranse og ikke mindst puste til dem, for efterfølgende at se hvor mange kæreste man havde. Ja, jeg indrømmer gerne at mine veninder og jeg har brugt mange timer med disse mælkebøtteblomster.

Jeg har fundet lidt billeder frem fra gemmerne, hvor jeg netop har tegnet mælkebøtteblomsten ind i og tænker, jeg sætter dem til salg til en helt særlig forårspris.

Dog er det først til mølle, da jeg kun har få tilbage.

Send mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk med nr. på det eller de billeder du ønsker.

Så kan du få frisket dine måske hvide vægge lidt op her til foråret.

1 Mor og datter

2 Familie på tre med deres lille hund

3 Familie på fire på vej ud af livets landevej

 4 Frieri

5  Det levende kys

6 Flyv op til månen



7 Sammen for altid


8 Hjertets renhed


9 Flyv lille fugl


10 Dandelion i sin enkelthed

11 Dandelion is flying


12 Birds on a string


13 Birds flying from the dandelion


14 Kysset på bænken


15 De tre mælkebøtter


16 Mumilove






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.