fredag den 11. januar 2019

3 nye fingerprintsplakater af Livets træ - GIVEAWAY

Inden vi ser os om er det gået hen og blevet bryllupsfesternes tid og jeg har i den anledning  været ved tegnebordet for at tilføje tre nye fingerprintsplakater til samlingen. En der kan bruges til bryllupsfesten, en til den kommende barnedåb eller navngivningsfest og en til den kommende konfirmation eller nonfirmation eller anden festlig begivenhed. 


I den anledning har jeg været så heldig at få lov til at udlove med inspiration fra mine kærlighedstræer et sæt øreringe samt en matchende halskæde i samarbejde med Frkwolffjewelry.
Du deltager nemt og hurtigt enten på min Instagram eller facebookside.


Derudover synes jeg i skal forkæles endnu mere og derfor byder jeg det nye år velkommen med en valgfri gratis plakat ved din bestilling her resten af januar måned.
.
Står du eks. og skal holde en kommende barnedåb, navngivningsfest, konfirmation, fødselsdag eller bryllup i nær fremtid, så kunne en af mine fingerprintsplakater måske være en oplagt mulighed for at forevige et minde fra den store dag. 
.
Find dit favoritdesign herunder og send mig en mail med din bestilling på
Husk at der på alle mine billeder kan tilføjes personligt navn og dato mm.


Hjertets Renhed i sin enkelthed





Hjertets Renhed i kærlighedens tegn


Hjertets grene der bærer det nyfødte barn


Frieri


Kysset under mælkebøtten


Det kyssende fuglepar i træets krone


Vil du gifte dig med mig



Det kyssende par ved træet


Det kyssende par under mælkebøtten


Mr & Mrs


Det kyssende par sammen med deres lille kat


Fingerprints-kærligheds mælkebøtte





Det omfavnede par


Til konfirmandinden ved mælkebøtten

Til konfirmanden


Til konfirmandinden ved træet 







Til studinen



Til studenten


Den gyngende pige ved træet


far og søn


Barnevogns-fingerprintsplakat






Barnevogn med baby



Lille Ninus med balloner




Lille Findus med balloner




















De kommende par med balloner





























Hr og Fru Danmark





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.