mandag den 7. januar 2019

Uroer til børneværelset






Lige efter jul fik jeg en dejlig bestilling på en af mine skyuroer, som jeg efterhånden har lavet en del af. Det er dog noget tid siden, at jeg har lavet en sidst.

Dels fordi jeg simpelthen har haft så travlt både på arbejdet med forberedelserne til de kreative workshop her henover efteråret og vinteren og jeg har derfor ikke rigtig kunne finde tiden til det.
Men her lige efter jul havde jeg lidt feriedage og da jeg så samtidig modtog en sød mail fra en af mine kunder, om jeg ikke nok kunne lave en skyuro i blålige nuancer til hendes kommende nevø, ja så var jeg ikke et sekund i tvivl om, at sige ja til denne bestilling. 


Efter jeg opslog et par billeder på Instagram på mine uroer har jeg fået en del henvendelser på dem, hvilket jeg er super glad for og jeg kan derfor godt afsløre, at jeg er begyndt at tage bestillinger ind igen. Dog skal i regne med at jeg har ventetid. 


Uroerne kan selvfølgelig laves i de farvekombinationer, du ønsker se evt. tidligere uroer som jeg har lavet til andre her i opslaget.

Jeg har desuden lavet en DIY på uroerne som du kan finde lige her


Priser ligger fra 250-450 kr alt afhængig af hvilken model du ønsker.

For bestilling send mig gerne en mail på Helena.engelbrecht@yahoo.dk 

Skyuro i lilla, lyserød og hvid

Skuro i lilla, hvid og grå

Skyuro i kokshvid, grå og sort

Skyuro i lysblå, hvid og mørkeblå


Skyuro i lilla, hvid og grå

Skyuro i blå, lilla og hvid

Måneuro med svane lilla

Måneuro med svane hvid





Måneuro med stjerner lyserød og grå

Måneuro med stjerner lyseblå og petroelumsblå

Svaneophæng med tre kongesvaner



Svaneuro

Uro med fjer

Uro med enhjørninger


Fugleuro
















Skyuro lavet i hamaperler


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.