onsdag den 19. december 2018

Årets julestjerne anno 2018

Julestjernen anno 2018


Det er efterhånden gået hen og blevet en fast tradition igennem de sidste par år, at jeg hvert år får lavet en ny 3D julestjerne i nye farvekombinationer og i år var ingen undtagelse.

Ligesom de sidste par år har jeg været i stor dilemma om hvilke farver, jeg skulle lave den i, men i år faldt jeg simpelthen for den mørkelilla kombineret med guld. Lige siden barns ben har jeg altid været vild med den mørkelilla, tror det skyldes at min kære farmor også var vild med lilla og jeg har altid været meget fascineret af hende.

Da det som regel er mig der står for borddækningen derhjemme til årets julebord synes jeg, at årets farvetema derfor også skulle være lilla og guld og jeg har derfor også nået at få lavet noget fint lilla bordpynt samt julekort, men mere om det i et andet indlæg.

Tilbage til årets julestjerne, som jeg efterhånden er gået hen og blevet ret glad for.
Den har nu hængt i min stue den sidste uges tid og givet et ekstra lille farveløft til mine ellers hvide vægge.

Jeg plejer faktisk at give mine julestjerner væk i gave til et familiemedlem, men både min bror og svigerinde, mor og stedfar har allerede fået en af dem fra de forrige år, så jeg overvejer lidt at sætte den til salg, hvis der er nogle som kunne være interesseret i det.

Har du selv mod på at gå i kast med en stjerne, så har jeg lavet en DIY med link til vejledning lige her og ellers tror jeg bare, jeg vil lade billederne tale for sig selv fra årets julestjerne og ønske jer alle
en rigtig glædelig jul
.

















Hermed årets stjerne anno 2018

2017

2016
 
2015

2014
 
2013

Hvilket år er din favorit?

Julestjernen anno 2018 kan købes dog er det først til mølle, da jeg kun har lavet en af den.
For interesse send mig da en mail med dit bud på, hvad du vil give for den.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.