tirsdag den 13. marts 2018

Vi varmer op til påske med perler og farver

Hold da op hvor jeg synes tiden bare flyver afsted og jeg når slet ikke at få opdateret jer her på bloggen.


Siden sidst er der sket så mange spændende ting, jeg er bl.a. blevet et år ældre, ja faktisk har jeg rundet de 30 år, en helt ubeskrivelig dejlig dag, hvor solen skinnede fra morgen til aften og hvor jeg blev fejret både af mine søde kollegaer på arbejdet og senere med min dejlige familie derhjemme. Du kan se lidt billeder fra dagen her på min Instagram .


Derudover sker der så mange spændende ting på mit arbejde på Kvindemuseet og jeg vitterligt nyder hver en arbejdsdag, jeg står op til. Så sent som i torsdags d. 8. marts hvor det jo var Kvindernes Internationale kampdag, havde vi fuldt hus i cafeen fra morgen til aften og selveste Signe Svendsen kom og sang om aftenen. 

De næste tre til fire uger sker der endnu flere spændende ting dernede, pt er vi nemlig igang med at få renoveret cafeen, hvor vi bl.a. får en helt ny disk, der bliver malet og nyt reolsystem mm.
 Flere af vores kunder har spurgt om, vi så skal renovere cafeen til en moderne cafe, men her er svaret nej, det er stadig vores gode gamle åndehul af en mormorstue, du vil træde ind i, når vi åbner op igen om et par uger. Og I kan allerede godt glæde jer.

Nå, det var lige en lille hurtig status på mit liv pt. Derudover bliver jeg jo faster igen til en sød lille niece her til april og derfor fik jeg lige lyst til at perle lidt pynt til børneværelset. 

Det blev til denne lille påskelam, som jeg fandt mønstret på på Pinterest, men ændrede lidt på farverne i kjolen.
Jeg synes egentlig den er meget sød at lave her til påske, det er i hvertfald et sødt lille hyggeprojekt både til store og små.


Derudover fik jeg også lavet en sød lille pingvin, som jeg synes kan stå hele året.
Begge mønstre fylder kun to plader, så det er nemme og overskuelige projekter for de lidt mindre børn

Jeg har lagt mønstrene op nederst i dette indlæg, så du har lidt at lave her op til påske.

















DIY på disse påskehare findes lige her

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.