torsdag den 10. august 2017

Når to bliver til tre - Kvinde kend din krop

En families kærlighed eller som jeg faktisk har valgt at kalde den "Når to bliver til tre" nu også med en fader på billedet.
I forbindelse med en af mine tidligere graviditetsplakater, se billede nr. 4 og 6, fik jeg en del henvendelser på, om jeg ikke også kunne tegne en, hvor faderen også kunne være en del af billedet. Og selvfølgelig skulle faderen ikke glemmes.

Ved dette billede valgte jeg her, at lave den lidt mere enkel, så den kunne matche mange af mine andre familie og siluet billeder, jeg efterhånden har fået lavet og synes faktisk den blev rigtig fin.


Den blev heldigvis også taget med stor succes og er allerede en af mine bestsellers for dette år og som noget helt nyt, kan man også tilkøbe billedet som perlemønstre til kun 39,- hvor du så vil få tilsendt det fulde mønstre med farvekoder og det fulde billede, så du kan tælle efter. 


Jeg er allerede i fuld gang med at lave det som perlemønstre, men heldigvis har en af mine kunder kommet mig i forkøbet, så I allerede nu kan se det fine resultat som perlemønstre.


Billedet kan selvfølgelig stadig bestilles, men har kun ganske få stk tilbage i dette oplag, så det er først til mølle.


Bestilling sker via mail: helena.engelbrecht@yahoo.dk 
Instagram @helenasolskin




I samme serie finder du også:


Jeg kan mærke liv


Det voksende æg


Livets gang 


Se min smukke mave











Har allerede fået ærespladsen hos en af mine kunder ved siden af deres scanningsbillede



Jeg kan mærke liv






Det voksende æg


Livets gang


Se min smukke mave





Her kan du se, hvordan jeg er igang med at lave Når to bliver til tre i perlemønstre. Her i mini perler.





Det færdige resultat fra en af mine kunder lavet i miniperler her i glas og ramme








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.